Visuele identiteit voor LAT77 – Loenense Autocross 2024

Esther Aleman

Voor de Loenense Autocross 2024, die na jaren weer in Loenen werd gehouden, mocht ik de complete visuele identiteit en communicatie verzorgen. Van de entreeboog tot de LED-scherm visuals, ik zorgde voor een samenhangende uitstraling die het evenement professioneel en herkenbaar maakte.

  • Eventhuisstijl: Een complete visuele identiteit die consistent doorgevoerd is in alle uitingen.
  • Persberichten en promotieteksten: Helder en aansprekend, verspreid via lokale kranten en online kanalen. 
  • Promotiemateriaal: Van krantadvertenties tot drukwerk zoals posters en flyers.
  • Interactieve media: de website met programma en inschrijfmogelijkheden, Sponsoren op het LED-scherm en social media visuals.
  • Tickets, banieren en spandoeken: Opvallende ontwerpen voor entreekaarten, spandoeken van sponsoren, aankondigingen en de entreeboog.

Dankzij de inzet van veel vrijwilligers, een enthousiaste organisatie en de steun van vele sponsoren werd de terugkeer van de autocross een groot succes. Ik ben trots dat ik hieraan heb mogen bijdragen en kijk uit naar de volgende editie!

Ben jij op zoek naar creatieve ondersteuning voor jouw evenement? Neem contact op en ontdek hoe ik jouw evenement naar een hoger niveau kan tillen!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Berichten die mogelijk ook interessant voor je zijn

Update van Google.

Generative AI in Google Search: Laat Google het zoekwerk voor je doen. Is jouw website hierop voorbereid?

Het niet toegestaan de teksten te kopiëren of afbeeldingen op te slaan. De afbeeldingen en teksten bevatten auteursrechten.

Web-vormgever maakt gebruik van cookies om de website te analyseren, personaliseren en te verbeteren. Door gebruik te maken van onze website stemt u hier mee in. Kijkt u voor meer informatie in onze Privacy Statement
Ga naar de inhoud